sobota, 3 sierpnia 2013

喜劇


-Zangetsu. - powiedział Hollow.
-Słucham? - odpowiedział wciąż patrząc w bezkresną dal.
-Myślisz, że Ichigo lubi jak mu robię laskę? - Zangetsu spojrzał na albinosa. Szczerze powiedziawszy nie wiedział jak ma zareagować na to pytanie. - To lubi czy nie?
-Powinieneś jego o to zapytać. - odparł w końcu, nieco zatrwożony tym nieoczekiwanym pytaniem.
-Lol. - stwierdził Shiro, który już sobie wyobrażał reakcję Truskawy na to pytanie...
-Zabiję go! - stwierdził wnerwiony, ale również zawstydzony rozmową jego Hollowa i Zanpakutou. W ogóle po co Shiro pyta o takie rzeczy? A tyle razy mu mówił "nie przy Zangetsu". Teraz się nie zdziwi jeżeli Staruszek bedzie na niego dziwnie patrzył. - Nie śmiej się! - rozkazał słysząc swojego Hollowa - Mówię poważnie.
-Skarbie, nie mogę się doczekać, aż do mnie przyjdziesz. - powiedział odchodząc od Zangetsu.
-A żebyś wiedział, że przyjdę. Żeby cię zlać.
-Będzie aż tak ostro?
-Żebyś się nie zdziwił.
-Swoją drogą... dawno nie praktykowaliśmy bdsm...
-A możesz się zamknąć? - zapytał zdenerwowany, pomijając fakt, że nie przypominał sobie, żeby praktykowali bdsm. Za jego zgodą, rzecz jasna.
-Ichigo.
-Co? - odparł oschle.
-Lubisz jak ci robię laskę?
-Nienawidzę cię. - na to Hollow się uśmiechnął.
-Nie to mówiłeś ostatniej nocy. - przypominając Ichigo co wydobywało się z jego ust gdy byli razem.
-Ty cholerny... - zaczął zaciskając pięści.
-Synu! - krzyknął Isshin z dołu - Chodź na kolację.
-Nie chcę jeść. - odparł starając się ukryć zdenerwowanie
-Właśnie. - odezwał się Hollow - Ichigo nie chce jeść. Chce żebym mu zrobił laskę.
-Wcale nie! - krzyknął zbulwersowany.
-Nie wstydź się. Nikomu nie powiem.
-Już powiedziałeś. - stwierdził nawiązując do jego rozmowy z Zanpakutou.
-A, o to chodzi. Nie martw się. Zangetsu chyba i tak nie zrozumiał mojego pytania.
-Ale ja zrozumiałem. - powiedział dobitnie podkreślając swoje zdenerwowanie.
-Oczywiście, że zrozumiałeś. A jak chcesz to mogę ci to znów zademonstrować.
-W twoich snach.
-No chodź do mnie. Przecież cię nie ugryzę. - podkreślił ostatnie słowo.
-Drań. - stwierdził doskonale zdając sobie sprawę z tego, że Shiro leci sobie w kulki - Jednak idę zjeść. - zmienił zdanie.
-A potem widzę cię u mnie. - powiedział albinos.
-Okey.
-Serio? - zdziwił się Hollow.
-Tak. Jak zjem to przyjdę do ciebie.
-Ale na pewno?
-Tak. - zapewnił, a potem wyszedł z pokoju. Shiro natomiast wciąż stał na bloku jednak tym razem zaintrygowany. Co też jego król planuje...?



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pewnie jesteście zdziwieni, tym co przed chwilą przeczytaliście, ale tak mnie naszło na napisanie tego, że nie mogłam się powstrzymać. Mało tego, pomyślałam, że czasami napiszę coś króciutkiego, ale śmiesznego [(mam nadzieję, że to było śmieszne:)] I chcę zaznaczyć, że to nie jest żaden konkretny projekt, tylko taka wstawka.

喜劇(kigeki) znaczy komedia










9 komentarzy:

  1. XDDD Tak, to było zdecydowanie dobre, ale za to właśnie kocham Shiro, którego wykreowałaś, w ogóle wszystko co piszesz, to ubóstwiam. Iii, mogłoby być nawet więcej takich wstawek, nie mam nic przeciwko, no.

    {nueva-espada.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje opowiadania Ci się podobają. No i jak napiszę kolejną część kigeki to na pewno tu wrzucę :)

      Usuń
  2. Popieram Zolo, mogłoby być więcej takich krótkich komedii xD
    Fajnie się to czyta no i urozmaica czas pomiędzy kolejnymi rozdziałami xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z powodów, dla których napisałam kigeki. Teraz mój blog nie tętni życiem, więc chociaż tyle mogę zrobić :)

      Usuń
  3. Jadłam arbuza gdy czytałam ta notkę , wyplułam go na monitor mojego komputera takie to było śmieszne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha XD Mam nadzieję, że z twoim monitorem wszystko ok :)

      Usuń
    2. Z monitorem jest wszystko ok , ale sprzątanie tego troszeczkę mi zajęło -,- , ale nic nie szkodzi żadna strata , mam jeszcze takie małe pytanko , będziesz jeszcze kontynuować niespodziankę ? Tak mnie to wciągnęło ze ledwo co wytrzymuje bez tej notki xD

      Usuń
    3. Będę kontynuowała 'Niespodziankę" ale nie wiem kiedy zabiorę się do pisania kolejnych części, nie mam weny na to opowiadanie. Ale niedługo święta, więc może jak złapie mnie duch świąt to opowiadanie 'samo' się napisze :)

      Usuń
    4. No to będę musiała jeszcze poczekać , nienawidzę czekać , ale wolę już przeboleć czekanie niż żeby nie było następnej części . Mam nadzieję że będziesz miała dużo pomysłów na następną część Niespodzianki :) .

      Usuń