sobota, 12 kwietnia 2014

DRAMAtical Murder ^^



I tak w skrócie: Będzie anime DRAMAtical Murder!!! Naprawdę się cieszę, bo jestem zakochana w DMMd i jak przeczytałam o tym, to normalnie serduszko zaczęło mi bić szybciej ^^ W sumie byłam też zaskoczona, bo to myślałam, że się tego nie podejmą, gdyż to ryzykowne robić anime na podstawie gry (zwłaszcza gry yaoi), co może nie wyjść za dobrze, jak w przypadku Togainu no Chi (gra bardzo dobra, ale anime słabe). Mam nadzieję, że DMMd nie skopią. No i już nie mogę się doczekać. Seria ma wyjść w lecie. (nie zapominajmy również o drugim sezonie Free! ^^)




Druga wiadomość to taka, że piszę opowiadanie z DMMd ^^ No i rozważam założenie osobnego bloga poświęconego temu tytułowi. Jeżeli się zdecyduję, to na pewno zamieszczę tu informację o tym :)

11 komentarzy:

  1. Togainu lubię, choć wolałabym ostrzejszą wersję anime :P

    Kiedy nowa notka?

    kunoichi

    www.slodkiswiatyaoi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o Dramatical Murder dowiedziałam się dzisiaj i to całkiem przypadkiem, ale już mi się spodobało ^^ Coś mi się zdaję, ze moją ulubioną postacią będzie Noiz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noiz jest super ^^

      PS: Grałaś w grę?

      Usuń
    2. Studio robi tak, jak w przypadku Togainu no chi - będzie bez wątków BL. Jest to działanie zamierzone w obu przypadkach. Po prostu, zrobienie anime z innego gatunku niż yaoi lub shounen-ai nie ogranicza wtedy go tylko do kobiet (no i tych kilku facetów).

      Usuń
    3. Nie musisz mi tego mówić, bo o tym doskonale wiem :) Od początku było mi wiadome, że w anime DMMd nie bedzie BL. Zresztą jak dla mnie - spoko. Bo DMMd pokochałam za postaci, a nie tylko za yaoi. A odniosłam się do TnC gdyż słabość tego tytułu nie wynikała z braku yaoi, tylko z tego, że anime było zrobione bez pompy, miało nieudane połączenie scenariuszy poszczególnych postaci, nie wspominając już, że bohaterowie tylko z wyglądu przypominali tych z gry, bo ich charakteru w anime nie odzwierciedlono. Poza tym twórcy sami nie wiedzieli co chcieli osiągnąć, mimo że mieli gotowca w postaci gry.

      Usuń
    4. Myślałam, że nie wiesz i chciałam napomknąć^^ Nie chciałam cię urazić, ale spotkałam już wiele osób, które słabo oceniają TnC przez pryzmat tego, iż nie było tam BL. Muszę się z tobą zgodzić, iż anime nie za bardzo im wyszło. Niespójność jest tam wręcz porażająca, przez co niezbyt przyjemnie się je ogląda przez pryzmat gry. Warto dodać również fakt, że TnC było animizowane przez nie byle jakie studio - Aniplex, które de facto ma wiele świetnych produkcji na swoim koncie. Pocieszające jest, że DMMd będzie zajmowało się inne studio. NAZ, bo to one jest za nie odpowiedzialne, ma za sobą mało produkcji, znalazłam tylko jedną - "Hamatorę" z zimy 2014, która po części była tworzona na podstawie gry i anime wypadło na prawdę dobrze. Dlatego możemy mieć nadzieję, że DMMd wyjdzie lepiej, niż Togainu no Chi.
      Ciekawi mnie również, w jakim kierunku uda się studio oraz jakie zakończenie wybiorą. Osobiście uważam, że w DMMd jest większy i trudniejszy wybór niż w TnC. No i oczywiście jest pytanie, czy pojawią się również postaci takie jak Mizuki, którego nie było za dużo i był jedynie postacią drugoplanową - prywatnie lubię go najbardziej z całej serii ;_; No i chciałabym jeszcze zobaczyć pewnego tatuażystę!

      A, nie wiem czy wiesz, ale mają zrobić DMMd jako anime z gatunku Seinen.

      Usuń
    5. Dzięki Twojej wypowiedzi poczułam się tak jakbym dopiero wczoraj zaczęła oglądać anime ^^ Ale spoko, nie patrzę na wszystko przez pryzmat yaoi. Lubię gejów, ale moim ulubionym gatunkiem jest shonen^^ Seinen też lubię, dlatego cieszy mnie, że DMMd ma być seinenem.

      Jednak powiem Ci szczerze, że dla mnie to co jest najlepsze w TnC(grze) to to, że bohaterowie grali o własne życie i zbierali pokera z nieśmiertelników. A wszystko było obleczone krwią i mrokiem. Samo to jest super. Do czegoś takiego nawet nie musiano wlepiać yaoi. Poza tym czytałam mangę, z której również usunięto gejowskie wątki i, jak najbardziej, mi się podobała. Miała to coś. Dlatego dużo oczekiwałam po anime. Myślałam, że studio stanie na wysokości zadania, jednak się zawiodłam. W ogóle to do tej pory nie moge przeżyć, że tak to spaprali :[ A odwracając szachownicę: nie dziwię się, że niektórzy patrzą na to przez pryzmat yaoi. Oryginał był gejowski, więc ludzie mieli prawo domagać się gejozy ^^ No i nie oszukujmy się, ale biorąc pod uwagę kiepski scenariusz, omłócone charaktery postaci i graficzne faile to nawet yaoi by ie uratowało tego anime.

      http://s3.ifotos.pl/img/tumblrlda_enesasw.jpg

      Wiem, że NAZ oprócz Hamatora miało jeszcze udział w Danganronpa, ale niestety mi się nie podobało, zaś na Hamatorze się troszeczkę zawiodłam... Dlatego mam obawy co do pracy NAZ nad DMMd. Jeśli miałabym wybierać studio któremu powierzyć robienie anime DMMd to byłoby to Production I.G. Zrobili świetne anime na podstawie gry Sengoku Basara - jednej z moich ulubionych gier. W dodatku mieli inne bardzo dobre serie na swoim koncie. Także im bym zaufała^^ Aczkolwiek nie dyskryminuję NAZ. Jak dobrze przemyśleli sprawę z DMMd to anime będzie miało ręce i nogi. Niemniej jednak przyjdzie czas na konfrontację oczekiwań z rzeczywistością.

      https://www.youtube.com/watch?v=vmseYyqQA_4

      Z tego co widzę w trailerze to na pewno będzie cammon route. Poza tym najlepszą opcją dalszej akcji jest zrobienie true route, bo w niej najwięcej dowiadujemy się o Aobie, pojawia się Sei, w tym scenariuszu biorą też udział Koujaku, Noiz, Mink, Clear, Virus i Trip, Mizuki, także nikt nie powinien czuć się urażony, że nie ma, postaci, którą lubi. No i śmiało można by było tutaj wspomnieć o niektórych rzeczach z poszczególnych scenariuszy, np. dzieciństwo Aoby i Koujaku i skąd ma tatuaże (odnośnie tego mógłby się pojawić Ryuuhou), historia Cleara itd.

      Mizuki na pewno będzie, ale prawdopodobnie dostanie tyle samo czasu antenowego co w grze -_-'

      Usuń
  3. Noiz to moja ulubiona postać ^^ A w grę niestety nie grałam, ale oglądam na yt jak ktoś to przechodzi. Jest bez komentarza tylko to co jest w grze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to był gameplay Kreddu?

      Już napisałam pierwsze op z DMMd ^^

      http://dramatical-yaoi.blogspot.com

      Usuń
  4. A! I mam nadzieję, że zdecydujesz się i zaczniesz z tego pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 38 year old Librarian Rycca O'Hannigan, hailing from Brossard enjoys watching movies like Joe and LARPing. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a Eldorado. blog tutaj

    OdpowiedzUsuń