czwartek, 20 czerwca 2013

ByakuRen


~Lolololololo/Chucky:
-Nie mart się. Nie zrobię z niego uke,  bo Grimmjow to taki... seme. Nie ważne jakby patrzeć. Poza tym interesuję się GrimmUlqui, a to mówi, że Ulek to uke!
-Tutaj muszę powiedzieć, że Ichigo nie będzie podrzędnym aniołkiem. Ichigo będzie... hehehe... zobaczysz XD
-Liczę na powrót Shiro   i mam nadzieję, że już wkrótce wróci.
-Jeśli chodzi o "Klatkę" to czasami mam takie myśli, żeby jakoś to opowiadanie "uradośnić" (lol, jakie słowotwórstwo XD ) ale z drugiej strony nie wiem czy to będzie pasowało do klimatu opowiadania. Na razie zaprzestałam pracy nad tym opowiadaniem i nie wiem kiedy do niego wrócę.
-Cieszę się, że piszesz yaoi. Mam nadzieję, że to HichiIchi, z GrimmUlqui też będę zadowolona. I zastrzegam sobie prawa do bycia pierwszą, która pozna adres Twojego bloga, a jak nie to naślę na Ciebie Tsukishimę XD 


~Serek, na 6 obrazku jest wodorostowy pierniczek, potocznie nazywany przeze mnie 'pierniczkiem' stąd stwierdzenie, że Byakuya lubi pierniki XD I rysunki BlAcK-VaMpIrE-iRuKa też mi się podobaja. Zwykłam odwiedzać jej galerię, ale mam też innych ulubieńców. Ale jak widzę ich arty to się dołuję. Ja nie umiem rysować. Do Kubo mi daleko... T_T


~Sapvira, myślę, że to dlatego, że większość osób pisząc yaoi pisze oneshoty, a wiemy o co w nich chodzi (nie zawsze, ale głównie). Ja osobiście nie lubię oneshotów stąd, jak widzisz, moje opowiadania mają co najmniej dwie części. Poza tym chcę pisać historię 'o czymś' a nie tylko o jednym.
Taki dokładny obraz świata w nowym opowiadaniu, to stąd, że chcę aby wszystko było jasne i zrozumiałe, żeby nie było chaosu i dobrze się czytało.
Też myślałam, żeby w te święta zająć się "Niespodzianką" ale jestem tak pochłonięta nowym opowiadaniem, że chyba nie dam rady. Ale myślę, że jeżeli wyrobię się z nówką do świąt to wtedy wezmę się za "Niespidziankę"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kurde, teraz Renji wygląda jak seme. A mi się podoba jako uke... Tak czy inaczej, zostaję przy ByakuRen. A jeśli chodzi o paringi, to krąży nade mną GinjoxTsukishima. I tak się przymierzam do tego, żeby coś z nimi napisać, albo wpleść do jakiegoś opowiadania ich wątek miłosny, ale jeszcze nie jestem pewna. To samo tyczy się NnoitraxTesra. Oni też przypadli mi do gustu, ale trochę minie zanim wcielę ich w jakieś opowiadanie, o ile w ogóle postanowię coś z nimi napisać. Ale bez względu na wszystko HichiIchi to moja miłość. Oni sa dla siebie stworzeni. Kubo wiedział co robi tworząc Shiro ^^.

I teraz odnośnie nowego opowiadania. Niestety, ani Shiro ani Kokuto nie wcieli się w rolę lucyfera. Z racji tego, daję wam podpowiedź: znacię te postać, to jest mężczyzna, ma wyróżniającą go fryzurę i, jak sam twierdzi, "wszystko zaplanował".

W tym tygodniu miał być spiler odnośnie postaci, ale będzie to malutki spiler, ponieważ nie chcę zdradzać wszystkiego. Chcę żebyście mieli dużo niespodzianek.

Czyli tak: będą anioły, demony, ludzie, półanioły-półdemony, półanioły-półludzie, półdemony-półludzie. Oczywiście mogą pojawić się jakieś inne rasy, ale głównie będziemy się obracać wokół wyżej wymienionych, a zwłaszcza wokół Hichigo i Ichigo 

Teraz trochę o wyglądzie:
Każdy anioł będzie miał skrzydła (w zależności od anioła będzie różniło się ich ubarwienie), aureolę, jasną szatę, no i niektórzy aniołowie będą nosili wyróżniajace ich elementy.

Jeśli chodzi o demony... każdy demon wyżej postawiony również będzie miał skrzydła, ale do tego jeszcze rogi. Demony niższej klasy to będą takie potwory, czasami człekokształtne, a te najniżej postawione to w ogóle będą jakimiś maszkarami XD

Chcę tutaj zaznaczyć, że istoty, które będą miały skrzydła bądź rogi, będą potrafiły je zniknąć w zależności od upodobania. Również w opowiadaniu wiele razy pojawi się słowo 'diabeł'. Jednakże ono nie będzie odnosiło się tylko do lucyfera. Diabłami będą też nazywane demony i istoty, które zostaną tak przez kogoś określone.

Swoją drogą: jak pisałam kolejną część nowego opowiadania to wyszedł mi z tego horrorek o egzorcyście. Zgadnijcie kto wcieli się w rolę egzorcysty.

PS: Wybaczcie za te zagadki, ale ciekawi mnie, kogo widzicie w danych rolach ^^ 

 I chciałam jeszcze zapytać czy bardzo się pogniewacie, jeżeli przedłużę sobie przerwę? To dlatego, że czuję, że jeżeli zacznę dodawać nowe opowiadanie to go nie skończę, a wolałabym je mieć już całe napisane zanim je dodam. No i w takim wypadku wróciłabym z nowym opowiadaniem 22 lub 29 grudnia. A do tego momentu byłabym Waszym czasoumilaczem i dodawałabym jakieś fotki albo poruszała dyskusję na temat opowiadań. Co Wy na to? ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz