czwartek, 20 czerwca 2013

GrimmUlqui


~Lucy, Grimm i Ulqui na pewno się pojawią, tylko nie wiem jak wpleść do fabuły ich wątek uczuciowy.

"Ichigo u , Shinigami, Fullbringer,Vizard i ma jeszcze Hichiego O.o" i w dodatku jest człowiekiem ^^ A ja ubolewam nad tym, że Shiro się nie pojawił. Myślałam, że Ichigo w walce z Juchą włoży maskę, co da nam do zrozumienia, że Hichi nadal istnieje (byleby nie był połączony z Tensą Zangetsu) ale tak się nie stało i jest mi smutno :( Chociaż pocieszam się tym: http://www.mangareader.net/bleach/483 . Na kapturze Ichigo widać jakby wzór maski, co może oznaczać, że Ichigo wciąż może ją włożyć, a co za tym idzie Hichi wciąż istnieje  A w mandze powoili wszystko się wyjaśnia. Nie zdziwię się jeżeli Ichigo będzie miał również korzenie Quincy. Osobiście obstawiam, że Masaki była siostrą Ryuukena ^^ To by nawet wyjaśniało dlaczego Isshin i Ryuuken się znają i bynajmniej mi się nie wydaje, że znaliby się z wywiadówki, o ile Ryuuken poszedłby na nią XD

~Lolololololo, czeka Cię niespodzianka odnośnie nowego opowiadania, a konkretnie istot, którymi będą główni bohaterowie ^^ Ale o tym powiem dopiero w trzecim spoilerze. Drugi będzie odnośnie miejsca akcji.

~Serek, wszystkie fotki, które tu dałam mam na swoim komputerze w specjalnym folderze HichiIchi  A ostatnia fota bardzo mnie śmieszy. Shiro ma taką zbulwersowaną minę XD I miło, że nowe opowiadanie trafia w Twoje upodobanie :)

~Sapvira, witam Cię na moim blogu. Mam nadzieję, że inne opowiadania również przypadną Ci do gustu :) Też chciałabym odpowiedzieć na Twój komentarz odnośnie "Opętanego", ale to jest temat na dłuższą dyskusję, którą zamierzam poruszyć przy kolejnej jego części. Nie wiem kiedy "Opętany" dokładnie wróci na bloga, ale zabiorę się za pisanie go jak tylko skończę pisać nowe opowiadanie. I przepraszam, że nie odpowiedziałam na twoje komentarze na onecie, ale od dłuższego czasu tam nie byłam (dopiero wczoraj mnie coś tknęło i tam weszłam) Od czasu przeniesienia się tutaj praktycznie już tam nie urzęduję.
PS: Myślę, że na pozytywny odbiór opowiadania ma znaczy wpływ zainteresowanie czytelnika danym tematem. Jeśli lubisz mroczne klimaty to jasne, że będą podobały Ci się takie opowiadania. Ja osobiście też lubię mrok, stąd "Klatka" i "Opętany", ale najbardziej podoba mi się "Pan i Władca" 

~KOH, proszę nie płacz i nie krzycz. Już niedługo wrócę.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
 


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ostatnia fota mnie rozwala XD

I teraz przyszedł czas na kolejny spoiler odnośnie nowego opowidania. Będzie on dotyczył miejsc akcji. I tak. Akcja będzie rozgrywała się w niebie, na ziemi no i w obszarach położonych między światem żywych a światem umarłych. Teraz przejdźmy do tych głównych miejc:

Niebo: niebo będzie składać się z czterech części (północ, wschód, zachód, południe) podzielonych na dzielnice z przypisanym numerem i nazwą. Każda z dzielnic będzie miała swojego stróża, archanioła bądź anioła. Z tym że, większość dzielnic będzie chroniona przez anioły, gdyż archaniołowie będą strzegli terenów położonych bliżej Boga.

Piekło: piekło będzie podzielone na warstwy. Na najgłębszej będzie urzędował lucyfer (zgadnijcie kogo obsadziłam w tej roli) na innych jego demony, itd... Piekło nie będzie miało części świata, każda warstwa to będzie zlepek pustkowia, po którym błąkają się potępione dusze często torturowane przez demony.

Ziemia: tutaj ziemia wygląda tak jak wszyscy wiemy.

Miejsca między światem żywych a światem umarłych: chodzi tu też o niebo i piekło, ale głównie mam na myśli miejsca: coś jak przejścia między oboma światami, tunele łączące owe światy, zapomniane miejsca, których nikt już nie odwiedza, itd...

Narazie tyle o miejscach. Jeszcze nie napisałam całego opowiadania, więc możliwe, że jeszcze coś wymyślę odnośnie miejsc. Za tydzień kolejna porcja fotek, myślę, że ByakuyaxRenji no i spoiler odnośnie postaci. A i przypominam o zagadce dotyczącej postaci, którą obsadziłam w roli lucyfera. Temu, kto zgadnie zadedykują nowe opowiadanie :)

PS: I bardzo się cieszę, bo wreszcie mam dobry tytuł nowego opowiadania :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz