czwartek, 20 czerwca 2013

HichiIchi


I jak widzicie wcale nie mam przerwy. W sumie "przerwa" dotyczyła tylko braku notek, bo naprawdę nie mam żadnego rozdziału żadnego opowiadania do dodania (za wyjątkiem nowego, które piszę, ale chcę mieć je całe zakończone gdy je dodam na bloga ; przypuszczalnie nąstapi to 24 listopada ; mam nadzieję, że do tego czasu uda mi się je skończyć) No i może notki nie ma, ale za to mam dla Was porcję fotek HichiIchi    Oni rozbrajają moje serce.

~Lucy, nie odpoczywam od Was. Możesz nie wierzyć, ale Wy też tworzycie tego bloga no i motywujecie mnie do pisania i nawet gdy nie ma notek jesteście ze mną. To naprawdę budujące. I życzenie weny pomogło, bo nowe opowiadanie piszę jak najęta :)

~Lolololololo, tak miesiąc. Zobaczysz szybko minie :) A żeby jeszcze szybciej czas upłynął zdecydowałam się dodać inną formę "notki" :)


~Rubi, dziękuję. A i nie martw się o opowiadania. Będą nim się obejrzysz :)

~Serek/Narv, głupi błąd XD Staram się, żeby nie było błędów ortograficznych czy literówek, ale nie wszystko me oko dopatrzy XD

Oczywiście, że "Prawdziwe kłamstwo" będzie kontynuowane. Nie wiem tylko kiedy wena mi na nie przybędzie. 
"Opętanego 20" dodałam 14.10.2012r o godzinie 23:13.
PS: Czytasz yaoi w szkole zamiast się uczuć? Nie ładnie ^^ 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wiem, że fotek mało, ale pomyślałam, że zachowam resztę na następne razy, tak gdybym znów miała przerwę albo ochotę wrzucić tu jakieś zdjęcia.
I chciałam powiedzieć coś o nowym opowiadaniu. W sumie miałam nie spoilerować, żeby była większa niespodzianka, ale może malutki spoiler jeszcze bardziej zachęci Was do czytania mojego nowego opowiadania ^^ 

Więc tak. Akcja będzie rozgrywała się w niebie, w piekle i trochę na ziemi. Będą anioły, demony (Wiadomo kto będzie aniołem a kto demonem, prawda? Jednak jeśli nie, to w jednej z fotek macie podpowiedź. ) i ludzie. Przyznam, że fabuła nie będzie zbyt skomplikowana, niemniej ale myślę, że Was porwie.

Narazie tyle. Jednak myślę, że niedługo znów dam Wam jakiś spoiler odnośnie nowego opowiadania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz