czwartek, 20 czerwca 2013

Nominacje



Wybaczcie, że dzisiaj nie ma notki, za to będzie coś, co mnie bardzo zaskoczyło. Mianowicie zostałam nominowana do 'Liebster Award' oraz  'The Versatile Blogger Award'. Czuję się wyróżniona :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Zacznę od 'Liebster Award'


Ogólne zasady:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Nominowała mnie Namida, autorka bloga: www.kurononamida-stories.blogspot.com.

Arigatou gozaimashita :)

Ja natomiast nominuję:

www.y-a-o-i-b-l-e-a-c-h.blog.onet.pl
www.nasza-milosc-zakazany-owoc.blogspot.com


Niestety mogę nominować tylko te blogi, bo jeszcze działają. Większość o tematyce bleach yaoi jest zawieszona albo porzucona. Chciałam jeszcze nominować www.martyrdom-and-salvation-hichiichi.blogspot.com, ale blog gdzieś zniknął :(



A teraz pytania:

1. Twoja ulubiona książka?

Na chwilę obecną nie mam takiej. Ale czuję, że moją ulubioną książką, a właściwie książkami będą novele Bleach: Spirits Are Forever With You. Jakiś czas temu czytałam poczatek tomu pierwszego udostępniony w necie i bardzo mnie zainteresował.



2. Wiesz co to manga/anime? Jeżeli tak to jakie są twoje ulubione (max.2) i najbardziej znienawidzone(max.2) postacie.

Moje ulubione postaci to Hollow Ichigo (Shirosaki Hichigo)  i Ichigo :)

Co do postaci, których nienawidzę? Hmm... Ja bym powiedziała raczej 'nie lubię'. To taką postacią jest Kurono Kei z Gantz. (tak swoją drogą: to okropna manga i okropne anime).



3. Jakiej muzyki słuchasz? Twój ulubiony zespół?

Głównie słucham J-rock. Mój ulubiony zespół - Maximum The Hormone/Girugamesh. Trudno mi wybrać między nimi, lubię je tak samo.



4. Czym jest dla Ciebie twój blog?

Moją bazą HichiIchi 



5. Co cię skłoniło do założenia go?

Chciałam żeby "Pan i Władca" ujrzał światło dzienne.



6. Co (twoim zdaniem) jest największym problemem w naszym państwie? (no wiesz: brak tolerancji, drogi, idioci w rządzie itp.)

Rasizm i nieodsnieżone chodniki w zimie.



7. Co robisz w wolnym czasie?

Bardziej odpowiadałoby mi pytanie "co robisz na codzień" bo cały czas oglądam anime i czytam mangi (nawet w pracy XD). W dodatku: rysuję (głównie w programach graficznnych), uczę się japońskiego, słucham muzyki, robię klipy amv i różne przeróbki i, oczywiście, piszę yaoi :)



8. Ulubione słodycze?

Pocky i migdały w czekoladzie.



9. Wymarzone wakacje?

Wczasy w Japonii.



10. Ideał faceta?

Kurosaki Ichigo XD



11. Która pora roku jest twoją ulubioną i dlaczego?

Jesień. Lubię patrzeć na liście drzew w tym okresie.




Lista moich pytań:

1. Kto jest twoją ulubioną postacią z BLEACH?
2. Co myślisz o Aizenie?
3. Kto jest twoim ulubionym seiyuu? 
4. Skad wziął się Twój nick?
5. Jak się rozpoczęła Twoja przygoda z blogiem?
6. Czy trudno Ci znaleźć czas na pisanie bloga? 
7. Piosenka, przy której pisałaś ostatni rozdział?
8. Wolisz piasać czy czytać?
9. Co najbardziej cenisz w drugim człowieku?
10. Jakie 2 rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
11. Jakie masz plany na przyszłość? 





Teraz  'The Versatile Blogger Award'










Przede wszystkim dziękuję Serek za nominację :)




Zasady:
1. Musisz podziękować blogerowi, który cię nominował.
2. To chyba oczywiste, że pokazać nagrodę na swoim blogu.
3. Ujawnić siedem faktów o sobie.
4. Nominuj piętnaście blogów które według ciebie na to zasługują.
5. Poinformuj o tym autorów.






Fakty o mnie:

1. Ulubiona manga: BLEACH

2. Ulubione anime: BLEACH

3. Ulubiony artysta: Tite Kubo

4. Słucham japońskiego rocka

5. Chcę jechać do Japonii.

6. Lubię grać na PS3.

7. Lubię yaoi. 





Nominuję:

www.kurononamida-stories.blogspot.com.

www.y-a-o-i-b-l-e-a-c-h.blog.onet.pl


Małe pouczenie:
Nominowałam cię, więc nie możesz mnie nominować, jednakże jeżeli zostałaś/eś nominowana/y drugi raz nie musisz dopisywać kolejnych 15 blogów.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Mimo tych nominacji mam dla Was pewną wiadomość. Mianowicie, zamykam bloga.
...Żartowałam XD Prima aprilis XD Gdzieżbym zamknęła bloga. On dopiero się rozkręca XD


Wiem, że dawno nie było notki, a teraz zamiast niej jest to co powyżej, więc za tydzień postaram się o kontynuację "Mugetsu", zgoda?


I oczywiście życzę Wam wesołych świąt!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz